Sebehodnocení adolescentů se speciálními vzdělavacími potřebami

Je známo, že přítomnost speciálních vzdělávacích potřeb se může negativně odrazit na sebevědomí i sebehodnocení člověka. Podobně tedy i zraková vada může člověku zkomplikovat jeho osobní a společenský život. Jak přítomnost zrakové vady či jiných postižení vnímá mladý člověk v citlivém období adolescence? A jak mladé dospívající se speciálními potřebami ovlivňuje? To zjišťuje Michaela Sehnalová, studentka psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci, v rámci své diplomové práce.

Jestli je Ti něco mezi 15 až 20 lety, máš jakoukoli zrakovou vadu, chuť a čas podílet se na výzkumu, pusť se do vyplňování formuláře Sebehodnocení adolescentů se speciálními vzdělávacími potřebami, které nezabere moc času. Ze získaných informací bude možné navrhnout dílčí kroky, jak zmírnit negativní vliv vady či postižení na sebehodnocení a osobnost člověka.

Pro jakékoli komentáře či dotazy pište na e-mail michaukac@gmail.com.

Radek Pavlíček

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..