Moneta Money Bank chce dále rozvíjet a zpřístupňovat své bankovní produkty a služby.
Podělte se, prosím, o své zkušenosti s přístupností služeb ve vaší bance. Výzkumníci z Monety se nezaměřují jen na uživatele služeb a aplikací Monety, dotazníkové akce se mohou zúčastnit jak klienti jiných bank, tak i ti, kdo se chtějí podělit o své zkušenosti nebo třeba i obavy z používání těchto služeb nebo samostatné práce s nimi – obavy z bezpečnosti při platbách přes Internet, složitosti ovládání aplikací, atp.
Jak vyplnit dotazník?
Dotazník Pomozte nám zlepšovat přístupnost bankovních produktů a služeb můžete vyplnit online. Pokud dáváte přednost vyplnění dotazníku v textové podobě, vyplňte dotaznik_pristupnost_banky.docx (20 kB), který pak zašlete na adresu pristupnost@moneta.cz.
Za vyplnění dotazníku předem děkujeme.
Miloš Šmíd, za Moneta Money Bank
- Český JAWS 2025.2412.50.1 - 3. 2. 2025
- Théseus: Hledáme témata a lektory webinářů o přístupnosti pro rok 2025 - 2. 2. 2025
- Proč separátní verze webu selhávají v zajištění jeho přístupnosti - 17. 1. 2025