Moneta Money Bank chce dále rozvíjet a zpřístupňovat své bankovní produkty a služby.
Podělte se, prosím, o své zkušenosti s přístupností služeb ve vaší bance. Výzkumníci z Monety se nezaměřují jen na uživatele služeb a aplikací Monety, dotazníkové akce se mohou zúčastnit jak klienti jiných bank, tak i ti, kdo se chtějí podělit o své zkušenosti nebo třeba i obavy z používání těchto služeb nebo samostatné práce s nimi – obavy z bezpečnosti při platbách přes Internet, složitosti ovládání aplikací, atp.
Jak vyplnit dotazník?
Dotazník Pomozte nám zlepšovat přístupnost bankovních produktů a služeb můžete vyplnit online. Pokud dáváte přednost vyplnění dotazníku v textové podobě, vyplňte dotaznik_pristupnost_banky.docx (20 kB), který pak zašlete na adresu pristupnost@moneta.cz.
Za vyplnění dotazníku předem děkujeme.
Miloš Šmíd, za Moneta Money Bank
- INSPO 2025: Od asistivních technologií po Evropský zákon o přístupnosti (tisková zpráva) - 9. 11. 2025
- INSPO 2025: Začala registrace na 25. ročník konference o technologiích pro uživatele se specifickými potřebami - 29. 10. 2025
- Lidé se zrakovým hendikepem mohou navštívit s Open House Praha Velký strahovský stadion i Hradčany - 10. 10. 2025



