Moneta Money Bank chce dále rozvíjet a zpřístupňovat své bankovní produkty a služby.
Podělte se, prosím, o své zkušenosti s přístupností služeb ve vaší bance. Výzkumníci z Monety se nezaměřují jen na uživatele služeb a aplikací Monety, dotazníkové akce se mohou zúčastnit jak klienti jiných bank, tak i ti, kdo se chtějí podělit o své zkušenosti nebo třeba i obavy z používání těchto služeb nebo samostatné práce s nimi – obavy z bezpečnosti při platbách přes Internet, složitosti ovládání aplikací, atp.
Jak vyplnit dotazník?
Dotazník Pomozte nám zlepšovat přístupnost bankovních produktů a služeb můžete vyplnit online. Pokud dáváte přednost vyplnění dotazníku v textové podobě, vyplňte dotaznik_pristupnost_banky.docx (20 kB), který pak zašlete na adresu pristupnost@moneta.cz.
Za vyplnění dotazníku předem děkujeme.
Miloš Šmíd, za Moneta Money Bank
- Prístupne 2024: pozvánka na konferenci o digitální přístupnosti - 28. 8. 2024
- Český JAWS 2024.2405.83.4 - 14. 8. 2024
- Pozvánka na soutěž ve využívání Braillova písma na počítačích a chytrých mobilech - 28. 7. 2024