Moneta Money Bank chce dále rozvíjet a zpřístupňovat své bankovní produkty a služby.
Podělte se, prosím, o své zkušenosti s přístupností služeb ve vaší bance. Výzkumníci z Monety se nezaměřují jen na uživatele služeb a aplikací Monety, dotazníkové akce se mohou zúčastnit jak klienti jiných bank, tak i ti, kdo se chtějí podělit o své zkušenosti nebo třeba i obavy z používání těchto služeb nebo samostatné práce s nimi – obavy z bezpečnosti při platbách přes Internet, složitosti ovládání aplikací, atp.
Jak vyplnit dotazník?
Dotazník Pomozte nám zlepšovat přístupnost bankovních produktů a služeb můžete vyplnit online. Pokud dáváte přednost vyplnění dotazníku v textové podobě, vyplňte dotaznik_pristupnost_banky.docx (20 kB), který pak zašlete na adresu pristupnost@moneta.cz.
Za vyplnění dotazníku předem děkujeme.
Miloš Šmíd, za Moneta Money Bank
- „Vidíš, nevidíš, běžíš“ – od března se celá Česká republika opět rozsvítí sérií Nočních běhů pro Světlušku - 6. 3. 2025
- Hledáme dobrovolníky na Noční běh pro Světlušku 2025 v Brně - 3. 3. 2025
- Časté bariéry na webech a v aplikacích: Jak je odhalit a odstranit (pozvánka na webinář, 21. 3. 2025) - 3. 3. 2025