1. Vyberte region, ve kterém žijete. Žádná odpověď. Afrika/ Střední východ. Asie. Austrálie a Oceánie. Střední Amerika a Karibská oblast. Evropa/ Spojené království. Severní Amerika. Jižní Amerika. 2. Používáte odečítač obrazovky kvůli svému postižení? Ano. Ne. 3. Jakými zdravotními postiženími trpíte (zaškrtněte všechny vyhovující možnosti)? Nevidomý. Slabozraký. Kognitivní poruchy. Neslyšící/sluchově postižený. Tělesné postižení. Jiné. 4. Jak hodnotíte své znalosti práce s odečítačem obrazovky. Žádná odpověď. Začátečník. Středně pokročilý. Velmi pokročilý. 5. Jak hodnotíte své znalosti práce s Internetem. Žádná odpověď. Začátečník. Středně pokročilý. Velmi pokročilý. 6. Která z následujících vět co nejvýstižněji popisuje váš způsob práce s odečítačem obrazovky? Spoléhám se výhradně na hlasový výstup. Primárně se spoléhám na hlasový výstup, ale jsem schopen vnímat informace i vizuálně. Primárně vnímám informace vizuálně, ale když je potřeba, jsem schopen vnímat informace i vizuálně. Spoléhám se výhradně na vizuální vnímání informací. 7. Který z následujích odečítačů obrazovky používáte jako primární na stolním PC nebo notebooku? Žádná odpověď. ChromeVox JAWS Narrator (Předčítání) NVDA System Access nebo System Access to Go VoiceOver Window Eyes ZoomText Jiný 8. Byl váš primární odečítač obrazovky aktualizován v průběhu posledního roku? Ano. Ne. 9. Se kterým z následujích prohlížečů používáte svůj primární odečítač obrazovky nejčastěji? Chrome Firefox Internet Explorer 6, 7, 8 Internet Explorer 9 nebo 10 Internet Explorer 11 Microsoft Edge Safari Jiný 10. Který z následujících odečítačů obrazovky běžně používáte (zaškrtněte všechny vyhovující možnosti)? ChromeVox JAWS Narrator (Předčítání) NVDA System Access nebo System Access to Go VoiceOver Window Eyes ZoomText Jiný 11. Používáte při práci s odečítačem obrazovky i braillský výstup? Ano Ne 12. Používáte odečítač obrazovky na mobilním telefonu, handheldu nebo tabletu? Ano Ne 12a. Používáte odečítač obrazovky častěji na stolním počítači/laptopu, nebo na mobilním zařízení/tabletu? Žádná odpověď. Stolní PC/laptop. Mobilní zařízení/tablet. Odečítač na stolním PC/laptopu a mobilním zařízení/tabletu používám přibližně stejně. Nevím. 12b. Jaká je Vaše primární mobilní platforma? Žádná odpověď. Android. Apple iPhone, iPad nebo iPod Touch. Chrome OS. Nokia. Windows Phone. Jiná. 12c. Jaký je Vás primární mobilní webový prohlížeč? Žádná odpověď. Android Browser. Chrome. Firefox. IE nebo Edge Mobile. Safari. Samsung Browser. Opera. Jiný. 12d. Který z následujících mobilních odečítačů obrazovky běžně používáte (zaškrtněte všechny vyhovující možnosti)? IDEAL. Mobile Accessibility for Android. Mobile Speak. Nuance Talks. TalkBack. Voice Assistant. VoiceOver. Jiný. 12e. Když pracujete s mobilním odečítačem obrazovky, jak často používáte externí klávesnici? Žádná odpověď. Vždy. Často. Občas. Zřídkakdy. Nikdy. 13. Běžné činnosti, jakými jsou například práce s bankovním účtem nebo nakupování, provádíte spíše v mobilní aplikaci, nebo na webu? Žádná odpověď. Spíše používám mobilní aplikaci. Spíše používám web. 14. Považujete bezplatné nebo levné desktopové odečítače obrazovky za použitelnou alternativou k nákladnějším komerčním odečítačům obrazovky? Žádná odpověď. Nevím. Ano. Ne. 15. Které z následujících tvrzení nejlépe vystihuje vaše pocity ohledně přístupnosti webového obsahu za uplynulý rok? Žádná odpověď. Přístupnost webového obsahu se zlepšila. Přístupnost webového obsahu je stále stejná. Přístupnost webového obsahu se zhoršila. 16. Co z následujícího má dle Vašeho názoru Which of the following do you think would have a bigger impact on improvements to web accessibility? Žádná odpověď. Lepší asistivní technologie. Lepší (přístupnější) webové prezentace. 17. Jak obecně hodnotíte přístupnost sociální sítí? Žádná odpověď. Velmi přístupné. Trochu přístupné. Trochu nepřístupné. Velmi nepřístupné. Nevím. 18. Když se snažíte najít informaci na dlouhé/rozsáhlé webové stránce, kterou z následujících technik pravděpodobně použijete jako první? Žádná odpověď. Pohyb po nadpisech. Postupné pročítání obsahu stránky. Vyhledání informace pomocí funkce Najít (Ctrl+F). Pohyb po odkazech. Pohyb po oblastech stránky. 19. Kterou strukturu nadpisů považujete za nejvíce vyhovující? Žádná odpověď. Jeden nadpis první úrovně, který obsahuje název dokumentu/stránky. Jeden nadpis první úrovně, který obsahuje název webu. Dva nadpisy první úrovně, jeden obsahuje název dokumentu/stránky, druhý název webu. Nevím. 20. Jak často používáte navigaci po oblastech stránky? Žádná odpověď. Kdykoliv jsou k dispozici. Často. Občas. Zřídkakdy. Nikdy. 21. Pokud jsou na stránce k dispozici odkazy "Přeskočit na hlavní obsah" nebo "Přeskočit navigaci", jak často je používáte? Žádná odpověď. Kdykoliv jsou k dispozici. Často. Občas. Zřídka. Nikdy. 22. Pokud vezmete v potaz všechny věci, ovlivňující to, jak můžete přistupovat k webu a pracovat s ním, kterou z níže jmenovaných považujete za tu, jež Vás při práci s webem nejvíce frustruje, nebo Vám působí největší problémy? Žádná odpověď. Nepřístupný obsah ve Flashi. CAPTCHA - text ve formě obrázku, sloužící k ověření toho, že uživatel je člověk. Odkazy nebo tlačítka, která nedávají smysl. Obrázky s chybějícími nebo nesprávnými popisky (alt text). Neočekávané změny obsahu na obrazovce. Rozsáhlé nebo komplikované formuláře. Nepřístupnost z klávesnice. Chybějící nebo nedostatečná struktura pomocí nadpisů. Příliš mnoho odkazů nebo položek v menu. Rozsáhlé datové tabulky. Nepřístupná nebo chybějící funkciolita pro vyhledávání. Odkazy "Přeskočit na hlavní obsah" nebo "Přeskočit navigaci" nejsou k dispozici. 23. Kterou z věcí, jež Vás při práci s webem nejvíce frustruje, nebo Vám působí největší problémy, byste umístili na druhé místo? Žádná odpověď. Nepřístupný obsah ve Flashi. CAPTCHA - text ve formě obrázku, sloužící k ověření toho, že uživatel je člověk. Odkazy nebo tlačítka, která nedávají smysl. Obrázky s chybějícími nebo nesprávnými popisky (alt text). Neočekávané změny obsahu na obrazovce. Rozsáhlé nebo komplikované formuláře. Nepřístupnost z klávesnice. Chybějící nebo nedostatečná struktura pomocí nadpisů. Příliš mnoho odkazů nebo položek v menu. Rozsáhlé datové tabulky. Nepřístupná nebo chybějící funkciolita pro vyhledávání. Odkazy "Přeskočit na hlavní obsah" nebo "Přeskočit navigaci" nejsou k dispozici. 24. Kterou z věcí, jež Vás při práci s webem nejvíce frustruje, nebo Vám působí největší problémy, byste umístili na třetí místo? Žádná odpověď. Nepřístupný obsah ve Flashi. CAPTCHA - text ve formě obrázku, sloužící k ověření toho, že uživatel je člověk. Odkazy nebo tlačítka, která nedávají smysl. Obrázky s chybějícími nebo nesprávnými popisky (alt text). Neočekávané změny obsahu na obrazovce. Rozsáhlé nebo komplikované formuláře. Nepřístupnost z klávesnice. Chybějící nebo nedostatečná struktura pomocí nadpisů. Příliš mnoho odkazů nebo položek v menu. Rozsáhlé datové tabulky. Nepřístupná nebo chybějící funkciolita pro vyhledávání. Odkazy "Přeskočit na hlavní obsah" nebo "Přeskočit navigaci" nejsou k dispozici. 25. Máte nějaké postřehy a náměty pro pracovníky WebAIMu?